poniedziałek, 30 lipca 2012

LGP Wisła-czyżby nowy,piękny początek?

          Miałam tą notkę napisać przed rozpoczęciem ceremonii Igrzysk Olimpijskich,ale nie zdążyłam..Potem obiecałam sobie,że napisze po ceremonii jednak zaraz po Jej zakończeniu poszłam spać..Sen wziął górę nad resztą.. ; D Miałam też napisać w sobotę,ale żyłam srebrem Sylwii Bogackiej i igrzyskami,a wczoraj po prostu miałam gości i nie wypadało..Właściwie to ta notka miała być zaraz po konkursach w Wiśle,ale już w niedzielę wyjechałam do babci i niestety tej notki napisać nie mogłam..Wiem,wiem strasznie Was zaniedbuje,ale mam nadzieję,że mi wybaczycie..Jeszcze raz przepraszam!
           LGP Wisła..Znalazłam w necie linki od pewnej osoby,choć nie wiem od kogo to dziękuje..Tak,że mogłam oglądać skoki..W piątek "dostałam" trochę do koleżanek,przez tą,że z Nimi nie wyszłam..No ale cóż..skoki są najważniejsze..A ta drużynówka,przecież bym sie zabiła jakbym jej nie obejrzała..Dobre,równe skoki i miejsce drugie..Z niewielką stratą do Słowenii,ale Słoweńcy też dobrze skakali..Zacznę od tego,że  po 19 wróciłam od chłopaka, a w drzwiach zastałam 2 listy..Jeden do mnie,jeden  do mamy..Do mnie od PZN-u z autografami polskich skoczków..No po prostu ten wieczór zaczął się cudownie..A chłopaki jeszcze go ubarwili!A sobota? Dobre skoki Krzyśka Bieguna,Bartka Kłuska,Piotrka Żyły,Dawida Kubackiego..Świetne Kamila i Maćka.. Po skoku Maćka krzyknęłam:"Brawo",po skoku Kamila powiedziałam:"To jest jednak Mistrz". Bo mówiąc szczerze i nie ma co ukrywać Kamil w dobrej formie nie jest i sam o tym mówi,ale co robi klasa,doświadczenie i mobilizacja pokazał  Nam w pierwszej serii.Z resztą po pierwszej serii było cudownie!Maciek pierwszy,Kamil trzeci!No po prostu lepiej ten konkurs się zacząć nie mógł!Drugia seria też świetna!Najpierw świetny skok Piotrka,to jest jednak farciarz!Po pierwszej serii miejsce 30,a w drugiej wylatuje z takim skokiem,że każdy kibic ma banana na twarzy hehe!Ja przynajmniej miałam.. ; ) Kamil skok całkiem poprawny,a Maciek? Ja po prostu byłam mega szczęśliwa..Powiedziałam tylko:"Wiedziałam" i z uśmiechem na twarzy,i mega radością w sercu walnęłam się na łóżku tak jakby spełniły się moje marzenia..Właśnie teraz,i wtedy po Jego skoku przypomina mi sie Jego debiut..Taki młodziutki,piętnastoletni chłopak z taką zaciętością na twarzy,z taką wolą walki..Jak ja mu wtedy kibicowałam..<3 Dzięki koleżance,która się trochę spóźniła obejrzałam dekorację.Maciek z miną pt:"To nic wielkiego,to tylko zwyciestwo w LGP,no ale miło jest".. ; )  A i przypomniał mi się pewien wierszyk z facebooka.

"Maciek usiadł na belce,
Kuba ścisnął ręce,
Maciek ułożył się w locie,
Kuba krzyknął:Dawaj bracie,Kocie"

Mnie osobiście ten wierszyk bardzo się podoba.Brawa dla autorki,albo autora,ale chyba autorki.
Ten konkurs był wspaniały!Maciek pierwszy,Kamil siódmy,Bartek trzynasty,Dawid piętnasty,Piotrek 16,a Krzysiek 20!Piotrek wierzył w Maćka,a Kamil byłby mocno rozczarowany gdyby Maciek nie wygrał!Pomoc kolegów pomogła.. ; ))  
No to powróćmy do tytułu..Kiedyś na informatyce mieliśmy zrobić prezentację o swoim ulubionym sportowcu..Ja zrobiłam o Kamilu Stochu..I bodajże chyba slajd siódmy  zatytułowałam   LGP- nowy,piękny początek..Bo LGP 2010 to był nowy,piękny początek sukcesów Kamila Stocha,więc miejmy nadzieję,że LGP 2012 to będzie nowy,piękny początek sukcesów Maćka..Trzymamy mocno kciuki!: p  I życzymy Maćkowi w końcu tej wygranej w postaci głuszca za podium Pucharu Świat!

Chcieliście jakieś zwałowe zdjęcia naszych skoczków..Nie będą zwałowe,ale mam nadzieję,że się będą podobać!: )


Na początek Nasz zwycięzca,Maciek.. ; ))
I Bartek,zdobywca trzynastego miejsca: )
Oraz Kamil Skrobot.. ; ))


Zdjęcia skradzione z ich galerii na facebooku,więc Ciii..nic im nie mówić.. ; p

6 komentarzy:

  1. hehehe :). co do zdjęć to nie martw się - nic im nie poowiem :). ale ogółem fajne fotki widać ,że chłopcy bardzo imprezowi są :). kiedy został tylko maciek i właśnie usiadł na belce, a komentatorzy podliczali punkty - czy mu starczy żeby pozostać na pierwszej pozycji to tak mi serce waliło. kotek oddał swój skok - myślałam ,że obejdzie się smakiem a tu informacja ,ze polak pierwszy. boże jak ja się cieszyłam! super niespodzianka dla kibiców - polaków. i jeszcze podium w drużynówce. lgp zapowiada się wspaniale. już nie mogę doczekać się 14 sierpnia :).
    pozdrawiam i zapraszam na:
    www.gem-set-mecz.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka. ^^
    Wejdziesz? swiat-cyzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny i ciekawy blog ^^ Zapraszam do mnie http://okiem-kotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła notka i cały blog ;) Pozdro
    Zapraszam do mnie Blog sportowy (teraz o Igrzyskach Olimpijskich)
    http://booth19.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia znam na pamięć <3 xDD Ale ciii, ja wcale ich nie śledzę xDD
    A LGP nadal żyję *__* moje pierwsze zawody na żywo (tzn w skokach oczywiście) i do tej pory wspominam i pewnie jeszcze będę wspominać długo ;*** Widziałam ten wierszyk gdzieś na fb xDD eeeej bo teraz ogarnęłam twoją ostatnią notkę i tam pisało o chacie.. Łeeeeee a ja o tym nie wiedziałam ;( poryczę się, że nie byłam na chacie z Kubą :( mogłabyś mi napisać na zapytaj jakie były mniej-więcej pytania i jak odpowiadał? Pliiiiiska <3 ;*
    karolcia_169 ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. My nic nie powiemy o tych zdjęciach ;d
    Ale wielkie gratulacje dla Maćka i pozostałych chłopaków :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    skoki-narciarskie-od-kuchni.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń