czwartek, 16 sierpnia 2012

Na Naszych oczach maluje sie historia!

             Już za Nami kolejny konkurs LGP, tym razem w Courchevel! Historia malowała się na naszych oczach, a my mogliśmy być świadkami pierwszego w historii konkursu mieszanego!I tym razem to my za kilkadziesiąt lat będziemy opowiadać dzieciom, wnukom o tym,że ta historia działa się na naszych oczach..Mam nadzieję,że dzieci którym będę o tym opowiadać będą tak zasłuchane jak ja zawsze byłam kiedy wujek opowiadał mi o wielkich polskich sportowcach, i wielkich sportowych wydarzeniach!

PIERWSZY w historii konkurs mieszany wygrała Japonia.Yuki Ito, Sara Takanashi, Noriaki Kasai oraz Yuta Watase to skład Japonii, który stanął na najwyższym stopniu podium i to oni mogą powiedzieć,że zapisali się w kartach historii! Fajnie się patrzyło na Noriakiego Kasai, stającego na podium!Z tym uśmiechem na twarzy!Na 40-latka stojącego obok 18 i 16-latki!Mającego taką samą radość ze skoków, jak jego młodsze koleżanki! Noriaki Kasai też zapisał się na kartach historii skoków narciarskich, jako wieczny mistrz<3
Drugie miejsce zajęli Niemcy, którzy podium sprawili pewnie super prezent dla kolegi Richarda Freitaga, który w ten dzień miał urodziny.. ; ) A trzecie miejsce zajęła Austria! Ja uważam inaczej  niż nie które osoby i mogą mnie teraz za to hejtować. Ja uważam, że ten konkurs stał na wysokim poziomie! Do ostatnich skoków trzy drużyny walczyły o zwycięstwo! Rywalizacja to jednak podstawa  sportu..: )



Gdy oglądałam konkurs do pokoju przyszła moja mama. Moja rozmowa z mamą wyglądała tak:
-Kto prowadzi?
-Austria.
-To jest drużynówka?
-Nie to konkurs mieszany.
-Czyli?
-Dwie skoczkinie, dwóch skoczków.
-Polska w ogóle startuje?
-Nie.
-To po co ty to oglądasz?

Oglądam to po to, że ja po prostu kocham skoki narciarskie. I czy skaczą w konkursie Polacy, czy skaczą dobrze czy źle to nie ma znaczenia.Nie oglądałam skoków dlatego,że Małysz wygrywał. Fakt to miało wpływ na to, że skoki zaczęłam oglądać, ale z każdym konkursem kochałam skoki jeszcze bardziej. Po trzech, wielkich sezonach słabsza forma Małysza nie sprawiła,że przestałam oglądać skoki.A teraz nie oglądam skoków dlatego,że Kamil Stoch skacze dobrze czy dlatego,że miał świetny sezon. Nie dlatego,że Maciek Kot wygrał w Wiśle, nie dlatego że Dawid skacze świetnie.. Nie dlatego,że Nasi skoczkowie skaczą świetnie..Ale gdy patrzysz na dobre skoki Polaków czujesz w sercu dumę, gdy na złe skoki i ich smutne miny serce Ci się kraje! To chyba jest miłość, to na pewno jest miłość♥

Mam nadzieję,że Nasze skoczkinie dostaną kiedyś szanse na starty w PŚ, w PK.. I to nie będą tylko starty sporadyczne..Mam nadzieję,że to będą starty regularne..Z wielką radością oglądałam zdjęcia z treningu w Szczyrku gdy widziałam,że nasze skoczkinie trenują razem ze skoczkami! Trzymam kciuki za nasze Asie i za nasze jeszcze młodsze skoczkinie!Będę mocno trzymać to mogę obiecać.

W konkursie indywidualnym wygraną zgarnęła Alexandra Pretorius..Młoda Kanadyjka dała swoim kibicom powody do radości..2 miejsce zajęła Daniela Iraschko, a trzecie Jacqueline Seifriedsberger.. ; ))


W konkursie indywidualnym mężczyzn wygrał Reruhi Shimizu, drugi był Andreas Wank, a trzeci Tom Hilde!
Dawid Kubacki piąty,Maciek Kot 7, Piotrek Żyła 15, Bartek Kłusek 30, Krzysiek Miętus 46..: ))
Maciek nadal jest liderem klasyfikacji genereralnej, a to cieszy.. ; )  Ma 27 punktów przewagi nad Wankiem, a 30 nad Ammannem.. To właśnie jest kolejny powód do dumy.. ; d
Dzisiaj jest 16..Od kiedy mam internet każdego 16 dnia miesiąca oglądam filmiki o Arku Gołasiu..To chyba już trwa z 4, 5 lat.. Zawsze przy oglądaniu filmiku o Arku łzy same napływały mi do oczu.. Od kilku miesięcy to wszystko się zmieniło..Nie wiem może to ja wydoroślałam, patrzę na pewne sprawy inaczej, albo po prostu na to patrzę już inaczej..Teraz dla mnie to czas refleksji, zadumy, ale nie płaczu..W ten dzień zawsze modlę się do Niego..Nie wiem kiedy to tak szybko minęło..Za miesiąc będzie już 7 lat, a ja pamiętam to jakby było wczoraj..Wiadomości, Teleexpress, Panorama i inne tego typu  programy cały czas mówiły o śmierci, o wypadku Arka..Arku, pamiętam<3


Dzisiejszą notkę zakończę słodziakami..Wielu szukało zdjęć Karolinki, a więc proszę..Karolinka i Kubuś Żyła.. <3♥

I muszę Wam jeszcze podziękować za 1195 wyświetleń bloga..Rzadko zaglądam na ilość wyświetleń, ale dzisiaj tak przypadkiem zerknęłam i powiedziałam:"Oo to już ponad tysiąc".. Dzięki wielkie♥


8 komentarzy:

  1. Może gdybym się , interesowała sportem to by mnie wciągnęło. Ale dzięki tobie wiem mniej więcej co to ten konkurs mieszany ,o którym ostatnio gadali. Dzięki. Pozdrawiam.
    http://pragniemy.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie przepadam za skokami :P

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że jest coś takiego jak skoki mieszane, naprawdę niezłe. :)
    Liczę na rev.
    http://pixxel.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. heh :0 terz czasem mam takie rozmowy z mamą :) a skoki koooocham :) Obserwuje i zapraszam do mnie http://iloveitblog.blogspot.com/
    oraz prosze cię o polubienie mojego fanpage http://www.facebook.com/pages/I-love-it-blog/368445029895303

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziaki ;)
    Super blog. ;D
    Zapraszam na mój blog:
    http://now-i-can-breathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam o skokach mieszanych :O
    Słodkości na tych zdjęciach! *.*
    meredithcrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam skoczkowie, te słodziaki na zdjęciach są ważniejsze. A szczególnie Karolinka taka maleńka, a już widzę podobieństwo do taty ;d
    Super napisana notka i zapraszam do mnie:
    skoki-narciarskie-od-kuchni.blog.onet.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również oglądałem ten konkurs, choć przyznaję, że po raz pierwszy to przyznam, że bardzo udana impreza:)

    OdpowiedzUsuń