niedziela, 15 lipca 2012

Dziękuje!

                 Mogę szczerze powiedzieć,że wytrwałam..Udało mi się napisać coś o każdym sezonie,który pamiętam..nie które mniej,nie które więcej..wszystkie sezony od początku mojej "kariery"ze skokami..Liczyłam,że będę pisać o wiele dłużej..; ) Nie ukrywam,że mogłam skończyć pisanie wcześniej,ale cóż wcześniej była szkoła,jeszcze wcześniej skoki i różne inne sporty,które też oglądam..A poza tym też mam życie osobiste,tak to nazwę..: p
               2 dni temu udało mi  się zakończyć pierwszą edycję postów,a raczej pierwszą część pierwszej edycji.. ; ] Teraz notki będę dodawane dopiero po skończonym sezonie..ale tylko te notki o sezonach..: )
Na razie nie wiem o czym pisać drugą edycję..Myślałam,że może o wielkich mistrzach,geniuszach skoków narciarskich itd.Ale..ale nie za bardzo pamiętam czy Weissfloga,czy Nykaenena,czy Wirkolę ,czy jeszcze innych skoczków,o których nie można nie wspomnąć w tej kategorii..a nie chce pisać tylko o osiągnięciach,które każdy zna..Chciałabym dodać też coś swojego..: p Więc nie.. to nie może być tematem drugiej edycji..Może Wy macie jakieś pomysły? ; )

Dobra zacznę pisać o tym co chcę tu dzisiaj napisać,bo w końcu ta notka wyjdzie dłuższa niż wszystkie inne.. ; ))
Wszystko co chce napisać,jest w tytule:DZIĘKUJE!
Szczególne podziękowania kieruje do : Zakochana♥  ; Judyyta  ; Ogarnijsieee  ; Stochomanka  ; Adylek ; Karolcia_169 ; Gośka ; Reesabilitka ; sweetaśna ; Deserted ; dziwna inaczej ; KinowoFilmowa ; Drummerz ; marta ; Deestique ; pala ; Iza24534  i jeszcze wiele,wiele anonimowym osobom.. ; **  Kolejność nie ma znaczenia.. ; )

Wam wszystkim,którzy odwiedzali ten blog,bo dzięki Wam,dzięki Waszym miłym komentarzom miałam ochotę,mobilizację by pisać dalej i sprawiało mi to radość  ; )
  


3 komentarze:

  1. Ojej nie spodziewałam się, że dostanę specjalne podziękowania :) Ale to bardzo miłe, również dziękuję.
    Nie chciałabyś pisać takiego uniwersalnego bloga, to znaczy o zawodach, urodzinach jakichś ważniejszych wydarzeniach skokowych?
    Przemyśl to :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. A za co te podziękowania? o.O
    Jeeeee! A ja mogę się pochwalić, że wczoraj obejrzałam cały chat z Olkiem :D By mogli teraz zrobić z Krzyśkiem Miętusem albo Kubą Kotem :))
    A może opiszesz w każdej notce jakiegoś koczka, który jest mniej znany? Bo Polaków chyba wszyscy znają, Ammanna, Austriaków, Norwegów itp.. O albo trochę naszych poopisujesz i powstawiasz zwałowe zdj.? :D No dobra.. Jak zwykle się rozpisałam -.-' Nie ma coo..
    karolcia_169

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentowanie bloga o skokach to tylko czysta przyjemność. Cieszę się , że mogłam sobie przypomnieć poprzednie sezony i te , które pamiętam lepiej i te , które trochę mniej.Twoja reflekcja na pewno też dała więcej ciekawości twojemu blogu. A co teraz? Może jakieś ciekawostki z życia skoczków?? Nie wiem , nie jestem w tym dobra :)
    Adylek

    OdpowiedzUsuń