wtorek, 3 kwietnia 2012

"Sezon 2004/2005"

Więc zaczynam nową notkę,tym razem o sezonie 2004/2005.A dlaczego o nim?Dowiecie się w szczegółach dalej.Ten sezon należał do jednego aktora-Janne Ahonena.Wygrał TCS,wygrał 12 konkursów,15 razy był na podium i zgarnął tą Kryształową Kulę-marzenie chyba każdego skoczka.I znów będę nadużywać słowa pamiętam,ale nie znajduje innego.Pamiętam jak to zachwycałam się Nim i tą Jego kamienną twarzą.Pamiętam jak Matti Hautameaki wygrał Turniej Nordycki i 6 konkursów z rzędu. Pamiętam także konkursy w Zakopanem.W pierwszym Adam wygrał ex aequo  z Roarem Ljokelsoyem(nie wiem czy tak się to odmienia) i te łzy szczęścia no moje też,ale także mojej imienniczki Izy-żony Adama.W drugim konkursie też wygrał tym razem sam i  nie pozostawił rywalom żadnych złudzeń.W tym sezonie polską kadrę prowadził Hainz Kuttin.Gdy zbliżały się MŚ nasz Adam wyruszył na pomoc do wujka Jana Szturca.Niestety i to nie pomogło. MŚ w Oberstdorfie niespodziewanie wygrał.. Rok Benković!Drugi był Janne Ahonen,a trzeci Jakub Janda.W drugim konkursie to Janne Ahonen triumfował,Roar Ljokelsoy był drugi,a Jakub Janda trzeci. Wspomnę tu o Jakubie Jandzie,bo Jego styl w locie bardzo mi się podobał.Nie raz się wnerwiałam kiedy Kuba prowadził po pierwszej serii,a w drugiej nie wytrzymywał presji.Ale na Jego pierwszą wygraną nie musiałam czekać długo,bo była i w tym sezonie,w Titisee-Neustadt.Do czego zmierzamy?Do konkursu przedolimpijskiego w Pragelato.A czemu?No to pewnie nie którzy kibice skoków już wiedzą,a nie którzy się domyślają.Wygrał je Matti Hautameaki,ale najlepszym Polakiem był.. Kamil Stoch.Był siódmy,oddał fantastyczne skoki na 118,5m oraz 121,5m.Pamiętam ten komentarz komentatora: "18-letni,młody,niedoświadczony zawodnik".9 był nasz mistrz -Adam Małysz. Pamiętam wtedy w Sporcie powiedzieli uczeń wyprzedził mistrza.Ten tekst wiele razy później był powtarzany.I mogę oficjalnie powiedzieć,że to od tego momentu zaczęłam kibicować Kamilowi.Fakt.. kibicowałam mu wcześniej.Ale wtedy zaczęłam kibicować mu nie na zasadzie ,że był Polakiem.Stał się dla mnie kimś więcej.Stał się moim idolem.Pamiętam wywiady z Nim.Po prostu wypowiadał się młody,miły,sympatyczny i bardzo ambitny zawodnik.Praktycznie jak go teraz porównuje to nic się nie zmienił.Nadal jest miły,sympatyczny i bardzo ambitny.Jedna różnica jest taka,że zmienił się trochę w wyglądzie,ale nie Jego wygląd jest najważniejszy.Tylko charakter.Możemy tylko dziękować rodzicom Kamila,że wychowali go na takiego człowieka.Ciekawe czy już wtedy wiedzieli,że będzie idolem milionów ludzi na świecie? Na pewno mocno w Niego wierzyli.To im możemy dziękować także za to,że byli z Kamilem wtedy kiedy chciał rzucić skoki,podnosili go na duchu i dzięki nim tych skoków nie rzucił.I dzięki Nim mogliśmy przeżyć z Kamilem tyle wspaniałych chwil.Tyle łez szczęścia wylaliśmy dzięki Niemu!Tyle łez złości wylaliśmy dzięki Niemu,ale nie przez Niego!A ja wiem,że zawsze będzie moim idolem i ,że zawsze będę mu kibicować.Możemy mu tylko dziękować za te wszystkie chwile.. : D
 Tak dla przypomnienia fotki naszego dawnego Kamila:

   Oraz filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=Xm58AgNHcrs&feature=player_detailpage


Mam nadzieję,że się podoba oraz ,że z chęcią przeczytacie tę notkę.. : ))


2 komentarze:

  1. fajnie, że opisałaś właśnie ten sezon.
    był on niezły i przyniósł trochę niespodzianek . : D

    OdpowiedzUsuń